Blogger'e Adsense Reklamları Ekleme

Etiketler :

Bloğunuza reklam ekleyerek gelir elde edebilirsiniz.

Bu reklamları en doğru şekilde nasıl yerleştirmeliyiz?

Reklamlarınızı yerleştirirken çok dikkat etmelisiniz.

Sadece yerleştirmekle iş bitmiyor , ziyaretçiyide rahatsız etmeyecek şekilde eklemeliyiz.

Yanlış ve uyumsuz görünümlü reklamlar yüzünden sitenizin ziyaretçi sayısında düşüş yaşanabilir.







Yönetim panelimizde sağ menüden "Kazançlar" bölümüne giriş yapalım.


Blogta Reklam Göster bölümünü "Evet" olarak ayarlayınız.

Reklamların mevcut ayarlarını görüntüleyin bölümünden görünmesini istediğiniz bölgeleri...


Kaydettikten sonra yönetim panelinden sol taraftan "Yerleşim" bölümüne girelim.

"Gadget Ekle" butonuna tıklayalım.


Burada "AdSense" adlı eklentiyi bulalım ve tıklayalım.


Bloğunuza uygun boyut ve tonlarda ayarlamaları burada yapınız.

Tamamladıktan sonra "Kaydet" butonuna tıklayınız.


Reklamınızı nereye eklediyseniz orada gözükecektir.


Reklamı ekledikten sonra reklamları göremeyebilirsiniz.

Yaklaşık 4-5 dakika içerisinde reklamlarınız eklediğiniz bölgeye eklenecektir.

Kendi reklamlariniza tiklamayiniz.

2 yorum :

  1. Kardeşim ben ekledim 470 goruntulenme var ama reklam kısmı boş nababilirim

    YanıtlaSil
  2. Benim sıkıntım google adsense hesabıma ilişkilendirmek isteğim site blogspot.com uzantılı olduğu için kabul etmiyor. Ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil